Әлеуметтік педагогтың жылдық жұмыс жоспары
Әлеуметтік педагогтың жылдық жұмыс жоспары
М а қ с а т ы :
- Оқушылардың тұрмыстық жағдайын және әлеуметтік ерекшеліктерін зерттеу
- Оқушылармен ата – аналармен және сынып жетекшілермен бірлесіп жұмыс атқару
М і н д е т і :
- Балалардың жанұядағы әлеуметтік жағдайын анықтау
- Сыныптың, жеке оқушы, отбасының әлеуметтік жағдайын зерттеу
- Баланы әлеуметтік педогогикалық қорғауға алу
- Жеке тұлғаның дамуына отбасында әлеуметтік қолдаумен қамтамасыз ету
Күтілетін нәтиже:
- Балалардың тұрмыс жағдайы үнемі назарда болады
- Балалардың қоғамдағы рөлі айқындалады
- Жеке тұлға қалыптасады
2021-2022 оқу жылына қойылған мақсат-міндеттер:
- Балалардың толық тұлғалық жетілуіне әрбір жас ерекшелік кезеңіне атсалысу
- Оқу-тәрбиесінде және қарым-қатынасында қиыншылығы бар оқушыларды
әлеуметтік педагогикалық көмекпен қамтамасыз ету
р/с |
Жүзеге асыру (әдісі, бағыты ) |
Атқарылатын іс-шаралар |
Жұмыс түрі |
Өту форматы |
Жауапты |
Мерзімі |
1 |
|
|||||
1.1 |
Әлеуметтік - педагогикалық оңалту |
Мектептегі аз қамтылған, көп балалы, жетім, жартылай жетім, жайсыз отбасы балаларын анықтау |
Білім алушылардың жеке құжаттарымен танысу, әлеуметтік мәртебесіне қарай тізімдерін жасау |
Зерттеу жасау |
Әлеуметтік педагог |
Тамыз |
1.2 |
|
Сыныптың, мектептің әлеуметтік төлқұжатын әзірлеу |
Сынып жетекшілермен жұмыс жүргізу |
Төлқұжат дайындау |
Әлеуметтік педагог, сынып жетекшілер |
Тамыз, Қаңтар |
1.3 |
|
Оқушылардың әлеуметтік жағдайларын зерттеу |
Ата -аналармен әңгіме жүргізу
|
әңгімелесу ZOOM платформасында |
Әлеуметтік педагог ДТІЖО Психолог |
Тамыз |
1.4 |
|
Ауылдық, аймақтық әкімшіліктерден атаулы әлеуметтік көмек алатын (АӘК) отбасылар туралы мәлімет алу |
Отбасылық зерттеу актісі және отбасы туралы анықтама |
Электрондық пошта
|
Әлеуметтік педагог Сынып жетекші |
Тамыз, қаңтар |
1.5 |
|
«Мектепке жол» қайырымдылық акциясы Бала және отбасына көмек беру |
Қайырымдылық акциясы |
Санитарлық режимде |
Әлеуметтік педагог Сынып жетекші Ата-ана комитеті |
Тамыз Қыркүйек |
1.6 |
|
Мен және менің тәрбием |
Ата -аналар жиналысы |
Zoom платформасы арқылы |
Әлеуметтік педагог Сынып жетекші |
Тамыз, қыркүйек |
1.7 |
|
Жайсыз отбасы балаларын анықтау |
Бақылау Әңгіме жүргізу (оқушылармен, ата-аналармен) |
Зерттеу жүргізу |
Әлеуметтік педагог Сынып жетекші |
Қыркүйек |
1.8 |
|
«Қамқор» қайырымдылық акциясы |
Қайырымдылық акциясы (оқушылармен) |
Санитарлық режимде |
Әлеуметтік педагог Сынып жетекші |
Қаңтар |
1.9 |
|
«Көктемгі ізеттілік» қайырымдылық марафоны |
Қайырымдылық марафоны (оқушылармен) |
Марафон түрінде |
Әлеуметтік педагог Сынып жетекші Ата-ана комитеті |
Наурыз |
2. |
|
Алдын алу жұмыстарын жүргізу. (Нашақорлық,темекі шегу, ұрлық т.б) «Жаман әдеттен сақ болайық» |
(оқушылармен, ата-аналармен) |
Әңгіме -кеңес |
Әлеуметтік педагог Сынып жетекші |
Наурыз |
2.1 |
|
Өз дінімізді ажырата білейік |
Дөңгелек үстел өткізу арқылы оқушылардың өз дінімізді қаншалықты білетінін анықтау |
Дөңгелек үстел |
Әлеуметтік педагог Сынып жетекші |
Қазан |
2 |
Диагностикалық жұмыс |
|
|
|
|
|
2.1 |
|
Аз қамтылған, жетім, ата-анасының қамқорлығынан айырылған білім алушылардың қызығушылығын анықтау |
Спилбергтің «Өзіндік баға берудің жеке шкаласы» (оқушылармен) |
Тест жұмыстары |
Әлеуметтік педагог Педагог-психолог Сынып жетекші |
Қаңтар |
2.2
|
|
Отбасымен жүргізілетін алдын –алу шаралары: -жағдайы нашар отбасыларын анықтау: -жағдайы нашар отбасыларына картотека жүргізу: -үйлеріне барып тұру: -бала тәрбисімен тыс қалған ата-анамен жұмыс
|
Әңгімелесу , отбасын анықтау актісін жасау |
Жайсыз отбасылардың үйлерін аралау |
Әлеуметтік педагог, сынып жетекші |
Қазан |
2.3 |
|
Дін тәрбие діңгегі |
Коучинг
|
Сынып арасында |
Әлеуметтік педагог ДТІЖО Психолог |
Наурыз |
2.4 |
|
Білім алушылардың әлеуметтік ортасын диагностикалау, отбасын, қарым-қатынас ортасын, қызығушылығын, қажеттілігін анықтау |
«Мен кіммін?» (оқушылармен) |
Анкета алу |
Педагог-психолог Сынып жетекші |
Қараша |
2.5 |
|
«Тәрбие басы тал бесік» |
Ата-аналармен байланыс |
Ата -аналар жиналасы ZOOM платформасында |
Әлеуметтік педагог ДТІЖО Психолог |
Тоқсан сайын |
2.6 |
|
Мемлекеттік емтихан тапсыратын оқушыларды анықтау |
Әңгіме, кеңес (оқушылармен) |
Әңгіме -кеңес |
Педагог-психолог Сынып жетекші |
Ақпан |
2.7 |
|
«Жүрегіңді мейірімділікке толтыр» |
Қайырымдылық жәрмеңкесі (оқушылардың қолөнері) |
Қайырымдылық жәрмеңкесін өткізу |
Әлеуметтік педагог Педагог-психолог Сынып жетекші |
Ақпан |
2.8 |
|
Жайсыз отбасылармен жұмыс және әлеуметтік тұрмыс актілерін жүргізу |
АКТ |
Жайсыз отбасынан шыққан балалардың үйлерін аралау |
Әлеуметтік педагог ДТІЖО Психолог |
Ақпан |
3 |
Әлеуметтік алдын алу шаралары |
|
|
|
|
|
3.1 |
|
«Мен өмірді сүйемін» |
Өмірдің мәнін ұғындыру |
Коучинг -сессия |
Әлеуметтік педагог Психолог ДТІЖО |
Қараша |
3.2 |
|
«Адамгершілік мұраттары» |
Мектепішілік тәртібі төмен оқушылармен тәрбие сағаты |
Сынып сағаттарын ұйымдастыру |
Әлеуметтік педагог Педагог-психолог Сынып жетекші |
Қараша |
3.3 |
|
Оқушылардың тартылған дін бағытын анықтау |
Оқушылармен әгімелесу арқылы дін бағытын анықтау |
Әңгіме -кеңес |
Әлеуметтік педагог ДТІЖО Психолог |
Тоқсан сайын |
3.4 |
|
«Көктемгі ізеттілік» |
Акция (оқушылармен) |
Акция ұйымдастыру |
Әлеуметтік педагог |
Сәуір |
3.5 |
|
Мектепішілік және сыныптағы шиеленіс жағдайларының алдын алу ескерту шаралары |
(оқушылармен, ата-аналармен) |
Дөңгелек үстел |
Әлеуметтік педагог Педагог-психолог Сынып жетекші |
Үнемі |
3.6 |
|
Өзіне-өзі қол жұмсауға бейімділікті анықтау |
Оқушылармен
|
Сауалнама алу |
Әлеуметтік педагог Психолог ДТІЖО |
Қазан |
3.7 |
|
«Адам болам, десеңіз...............» |
оқушылармен |
Коучинг |
Әлеуметтік педагог Сынып жетекші |
Қазан |
3.8 |
|
Дін – тәрбие діңгегі |
Оқушылармен, ата -аналармен |
кеңес жүргізу |
Әлеуметтік педагог ДТІЖО Психолог |
Қараша |
3.9 |
|
«Отбасым – алтын бесігім», жағдайы төмен отбасымен жұмыс |
оқушылармен,ата-аналармен |
Дөңгелек үстел |
Әлеуметтік педагог Педагог-психолог Сынып жетекші |
Қыркүйек |
4. |
|
«Ата-анама көзқарас» |
6-9 сынып оқушылары |
Эссе жазу |
Әлеуметтік педагог Психолог |
Ақпан |
4.1 |
|
«Мейірімді жүрек» |
Қамқоршы және аз қамтылған ата-аналармен жұмыс |
Акция ұйымдастыру |
Әлеуметтік пед Сынып жетекші Ата-аналар |
Қазан |
4.2 |
|
Сынып жетекшілермен бала және ата-ана қатынасы туралы әңгіме |
8-10 сынып оқушыларымен |
Сауалнама алу |
Әлеуметтік пед Психолог |
Желтоқсан |
4.3 |
|
Аз қамтылған оқушылардыңоқу үлгерімін, сабаққа қатысуын, бос уақытын қадағалау |
Оқушылармен |
Зерттеу жұмыстарын жүргізу |
Әлеуметтік педагог |
Үнемі |
4.4 |
|
«Өмірдегі ең басты нәрсе не?» |
оқушылармен, ата-аналармен |
Коучинг- сессия |
Әлеуметтік педагог |
Мамыр |
4.5 |
|
Имандылық жүрекке ұяласа |
Кездесу
|
Отырыс ұйымдастыру |
Ақсақалдар кеңесі Әлеуметтік пед ДТІЖО |
Сәуір |
4.6 |
|
Жылдық қорытынды |
Аналитикалық талдау жаса у |
семинар |
Әлеуметтік педагог ДТІЖО Психолог |
Мамыр |