Орындаушылар және олардың командалар . Алгоритм түрлері » Жамбыльская область Сарысуский район Сш Абая
Қабылдау бөлімі :
+7(726) 346-00-05
Есепші бөлімі:
+7(726) 346-00-05
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Орындаушылар және олардың командалар . Алгоритм түрлері
24
январь
2020

Орындаушылар және олардың командалар . Алгоритм түрлері




Күні: _______

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 

Біздің өміріміздегі алгоритмдер

Сынып: 5

Мектеп: Абай орта  мектебі

Мұғалімнің аты-жөні: Шадиярбекова А 

Қатысқандар:  _______   

Қатыспағандар: _______

Сабақтың тақырыбы

Орындаушылар және олардың командалар

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына сілтеме)

5.3.2.3 – Орындаушыларға және олардың командалар жүйесіне мысал келтіру

Сабақтың мақсаты

  • Біздің өміріміздегі алгоритмдердің маңыздылығы мен қажеттілігін түсіну
  • Алгоритм түрлерін ажырата алу
  • Алгоритм орындаушыларын орындауына байланысты салыстыра білу

Бағалау критерийі

  • Алгоритм  маңыздылығын  түсінеді
  • Алгоритм түрлерін ажырата алады 
  • Күнделікті өмірде алгоритм орындаушыларын салыстыра алады

Тілдік мақсаттар

Академиялық тілді оқытуға және пәнге қатысты сөздік қоры мен терминдері: цикл, формальды, формальды емес, команда. 

Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

Алгоритм, алгоритм түрлері,алгоритм орындаушылары

Құндылықтарға баулу

қарым-қатынас жасау қабілеті, өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау, шығармашылық пен сын тұрғысынан ойлау 

Пəнаралық байланыс

Математика, ағылшын тілі, қазақ әдебиеті

Алдыңғы білім

Алгоритм ұғымы, алгоритм жазу жолдары

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы




















Сабақтың ортасы

Сыныпта жағымды ахуал туғызу мақсатында ширату  жаттығуларын орындату. 

«I wish you» тренингі 

Оқушылар тізбектеле тұрып бір-біріне ағылшын тілінде тілектер айтады. 

I wish you success in your studies and good mood (Мен сендерге бүгінгі сабақта жетістіктер және жақсы көңіл күй тілеймін)


Топқа бөлу

Қазақ тілі пәнімен байланыстыра отырып, оқушы есімінің дауысты және дауыссыз басталуына байланысты бөлу.

Алдыңғы оқу.  

«Суреттер сөйлейді» 







«Графикалық органайзер» - әдісін қолдану. (Жүйелік органайзер қолдану)

 Алгоритм жазу жолдары  б-шы орындау.


Жаңа сабақтың тақырыбын ашу.

Көпір тапсырма. Екі топқа  қима қағаздар беріледі. 

  1. Сызықты алгоритмнің блок-схемасын құрау (орындап шығу- күнді дәптерге жазу)
  2. Циклдік алгоритмнің блок-схемасын құрау (реттілік бойынша оқулықтарды шығару) – оқушы жүктемесі

Берілген тапсырманы нәтижеге жеткізу үшін кім немесе не қажет? – алгоритм орындаушылар.

Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Алгоритм орындаушылары және олардың командалар жүйесі» 

САБАҚТЫҢ  МАҚСАТЫ: 

  • Алгоритм орындаушылары туралы білу. 
  • Алгоритм орындаушыларына мысал келтіре алу, командалар жүйесін анықтай алу


БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ

  • Алгоритм  маңыздылығын  түсінеді
  • Алгоритм түрлерін ажырата алады 
  • Күнделікті өмірде алгоритм орындаушыларын салыстыра алады


«Өкіл» әдісі  арқылы жаңа сабақты меңгеру.

Learningapps.org сайты арқылы     көрсету. 

Бағалау парақтарын  тарату

Оқушының аты-жөні

Үй тапсыримасы

Тапсырмалар

Өз бағасы

Белсенділігі

Мұғалім бағасы





















1 тапсырма

Сәйкестендіру тапсырмасын орындау. 


Дескриптор:

  • Алгоритмнің құрылымын біледі
  • Алгоритмді графика түрінде ұсына алады

2 тапсырма

Алгоритм құрастыру.

Дескриптор:

  • Алгоритм  құрастырады
  • Нәтижеге жету үшін реттілікті сақтай алады
  • Алгоритм орындаушыларын анықтай алады

СЕРГІТУ  СӘТІ

3 тапсырма

Жұптық  тапсырма. Қалыптастырушы  бағалау

 

 

Үзілген түймені         тігу

  1. Ине мен жіпті алу
  2. Жіпті инеге сабақтау
  3. Киімді және түймені алу
  4. Түймені тігу

Алгоритм жазу түрі  анықта _________

Командалар саны _____

Орындаушы  _________


  • ____________________________
 
 





 
 

Дескриптор:

  • Алгоритм жазу түрін және командаларды біледі


4 тапсырма

Практикалық жұмыс










 









 







 
 

Үлестірмелі карточкалар. Суреттер 












Қима қағаздар
























https://learningapps.org/display?v=p1vxytamn18










https://learningapps.org/display?v=pv1svo2bk18








https://learningapps.org/display?v=peqcoe21j18




Сабақтың соңы

Kahoot!- тест  және «Алақан» әдісі арқылы сабақты қорытындылаймын.


Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Тапсырма тәсілі.

Диалог және қолдау көрсету үшін 

 «Аяқталмаған сөйлем» әдісі тиімді болады.Себебі, оқушылар алдын ала дайындалған сұрақ төңірегінде жұмыс жасайды.

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?


Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын

Сақтау


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу

мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма жəне неліктен?


Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1: 2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері қиыншылықтары туралы нені анықтадым келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет.























 

Үзілген түймені  тігу

  1. Ине мен жіпті алу
  2. Жіпті инеге сабақтау
  3. Киімді және түймені алу
  4. Түймені тігу

Алгоритм жазу түрі  анықта _________

Командалар саны ______________

Орындаушы  _______________________



 

 

Сабаққа сөмкені дайындау

  1. Сөмкені алу
  2. Күнделікті ашу
  3. Сабақ кестесін қарау
  4. Қажет кітап, оқу құралдарын салу
  5. Сөмкені жабу

Алгоритм жазу түрі  анықта _________

Командалар саны ______________

Орындаушы  _______________________



 



 

Сабаққа сөмкені дайындау

  1. Сөмкені алу
  2. Күнделікті ашу
  3. Сабақ кестесін қарау
  4. Қажет кітап, оқу құралдарын салу
  5. Сөмкені жабу

Алгоритм жазу түрі  анықта _________

Командалар саны ______________

Орындаушы  _______________________



 

























Оқушының аты-жөні

Үй тапсыримасы

Тапсырмалар

Өз бағасы

Белсенділігі

Мұғалім бағасы














Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив