Химия, биология,география пән бірлестігінің 02.04.2021ж - 15.04.2021 жыл » Жамбыльская область Сарысуский район Сш Абая
Қабылдау бөлімі :
+7(726) 346-00-05
Есепші бөлімі:
+7(726) 346-00-05
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » Химия, биология,география пән бірлестігінің 02.04.2021ж - 15.04.2021 жыл
17
апрель
2021

Химия, биология,география пән бірлестігінің 02.04.2021ж - 15.04.2021 жыл

Химия, биология,география пән бірлестігінің   02.04.2021ж - 15.04.2021 жыл

аралығында  өтілген «Жаңартылған біліммен болашаққа!»  тақырыбындағы    онкүндіктің  қорытынды анақтамасы

  1. 04.2021ж. Химия, биология, география пән бірлестігінің іс-шара жоспары бекітілді. Химия, биология, география  пән бірлестігнің  кеңесінде бірлесе жоспар құрылды. 5 – 11   сыныптар аралығында онкүндіктің  ашылу салтанаты өтті. Онкүндіктің  ашылу  кезінде оқушыларға  мақсат, міндеті таныстырылып , алдағы іс-шара ,ашық сабақтарға белсене қатысуға, өнерлерін, тапқырлықтарын , дарындылықтарын көрсете білуге, алдағы он күн  бойы өтіп жатқан  қашықтық олимпиадаларына белсене қатысуға шақырды.

Бастауыш сыныптарға сабақ беретін пән  мұғалімдері  толық қамтылды.

Химия, биология, география  онкүндігінің  жұмыс барысында – 7  ашық сабақ өтілді.Атап тоқталар болсам:  Lesson Study-зерттеу сабағы бойынша  биология , география пән  мұғалімдері   тәжірибелік сабақтарын өтті.Атап айтсақ: Бақытбекқызы Ардақ   биология пәнінің  мұғалімі, Қожамқұл Балнұр  жаратылыстану, география пәнінің мұғалімі .  Ашық сабақ өткізген мұғалім  Букирова Айгүл химия пәнінің

Коронавирустық инфекцияның таралуына байланысты шектеу шаралары кезеңінде ұйымдстырылған  сақтық  шаралары  толық өз  деңгейінде  орындала отырып , ашық  сабақтарға   кемінде 3-4 мұғалімнен  қатысып арақашықтық сақталды .

Химия, биология, география  онкүндігінің  жұмыс барысында :  Lesson Study-зерттеу сабағы бойынша,  5 – сыныптың  жаратылыстану пәнінің мұғалімі  Б. Қожамқұл  пәнінен  3 кезең бойынша  зетрттеу сабағын  жүргізді . 5.04.2021ж  « Экожүйе құрам бөліктері» ; 6.04.2021ж «Экожүйе түрлерін жіктеу»; 12.04.2021ж  «Экожүйелердің қалыптасуына экологиялық түрткіжайттардың әсері»  тақырыбтарында  өтті.

Lesson Study-зерттеу сабағы бойынша оқушыға  және мұғалімге тиімді жақтары  өте көп.  Оқушыны көшбасшылыққа,өзіне сенімділікке ,ұқыптыыққа баулиды. Мұғалімге тиімділігі жан- жақты  оқушыны зерттей алады, оқушымен жеке жұмыс,жұптық жұмыс орындалып , топта талқыланады. Үлгермеуші бала анықталып , сол балаға жеке жұмыс түрлері ұсынылады.

Қожамқұл  Балнұр  5 - сынып жаратылыстану пәні бойынша  Lesson Study № 1-зерттеу сабақ тақырыбы: « Экожүйе құрам бөліктері» мұғалім  өз тәжірибесінде  жақсы әдіс тәсілдерді пайдаланды бірақ, оқушылар арасында  барлық әдісін топтық жұмыста қамтып, көрсетілген видеоларына байланысты сұрақтардың түрлері берілсе, интерактивті тақтадағы видионың дауысы жәй естілгендігі айтылды.  

Ұсыныс : Оқушыларын  шапшаңдыққа  үйрету , әдістердің барлығын топтық жұмыстармен ғана емес жеке, жұптық жұмыстарды  қосуын ескертті.

Қожамқұл  Балнұр  5 - сынып жаратылыстану пәні бойынша  Lesson Study № 2-зерттеу сабақ тақырыбы: 6.04.2021ж «Экожүйе түрлерін жіктеу» мұғалім  өз тәжірибесінде  жақсы әдіс тәсілдерді пайдаланды, бірінші сабақта жіберген қателіктерді ескеріп жеке, жұптық жұмыстарды арттырып оқушылардың және пән мұғалімінің белсенділіктері көрініп тұрды. Сабақ барысында  көрсетілген видеоларына байланысты сұрақтардың түрлері қойылып, оқушыларды әр тапсырма барысында дискрипторларымен таныстарып отырып, картаны пайдалана отырып зерттеу сабағы өткізілді. 

Ұсыныс :      тақырыпта берілген тапсырмалардың ішіндегі жасыл орманды аймақтарды картадан көрсету жұмыстары жүргізілсе.

Букирова Айгуль 7 – сынып химия пәні 6.04.2021ж «Адам ағзасындағы химиялық элементтер» бойынша ашық сабақ өткізді.  Мұғалім сабақ беру әдіс- тәсілдерімен, көрнекіліктер мен құралдарды оқу материалының мазмұнына, сабақ мақсаттарына, сынып мүмкіндігіне, оқушы іс-әрекетін белсенділендіру міндетіне мүмкіндігінше сәйкестендіре білді. «Алтын уақыт» ережесін сақтатқызып, сыныпты мәтінмен жұмыс жасауға, термин сөздерді дәптерге жазғызып естеріне сақтатуға тырысты. Сыныпты үш топқа бөліп сабақтың ғылымилығы ашылмады, химиялық элементтердің ілініп көрсетілмеуі, формулалардың жазылу түрлерін тақтаға жазып көрсетпеді.  

Ұсыныс:  Мұғалім «Алтын уақыт» ережесін күнделікті сабақта пайдаланса, оқушыларды химиялық элементтермен таныстырып, тақтаға жазып түсіндіріп көрсетіп, сабақтың ғылымилығына көңіл бөлсін.

Бақытбекқызы Ардақ 9 – сынып биология пәні 7.04.2021ж  «Адамның жыныс жүйесінің құрылысы мен қызметі» тақырыбы бойынша  Lesson Study № 1-зерттеу сабағын өтті. Мұғалімнің сабақты түсіндіру барысы, топқа бөлуі, топта топ басшысын сайлауы әдіс – тәсілдерді тиімді пайдаланды. Мұғалім аталық жыныс жүйесінің, аналық жыныс жүйесінің қызметін түсіндініп оқушыларға постер қорғатты. Оқушылар кітаптағы тақырыптан тест құрастырып бірін – біріне қойғызды,  бағаланып кері байланыс жүргізілді.  

Ұсыныс: Оқушылар топтық жұмысты қорғағанда оқушылардың сөздік қорының аз болғандығы және қорғау барысында жоғарғы сыныпқа сай терең тоқталмағандығы алдағы уақытта оқушылардың еркін айтуына тоқталса

Бақытбекқызы Ардақ 9 – сынып биология пәні 9.04.2021ж  «Екінші реттік жыныстық белгілері, жыныстық жетілу. Биологиялық және әлеуметтік жетілу»  тақырыбы бойынша  Lesson Study № 2-зерттеу сабағын өтті. Мұғалімнің сабақты түсіндіру барысы, топқа бөлуі, топта топ басшысын сайлауы әдіс – тәсілдерді тиімді пайдаланды. Мұғалім аталық жыныс жүйесінің, аналық жыныс жүйесінің қызметін түсіндініп оқушыларға постер қорғатты. Оқушылар кітаптағы тақырыптан тест құрастырып бірін – біріне қойғызды,  бағаланып кері байланыс жүргізілді. 

Ұсыныс: Оқушылар топтық жұмысты қорғағанда оқушылардың сөздік қорының аз болғандығы және қорғау барысында жоғарғы сыныпқа сай терең тоқталмағандығы алдағы уақытта оқушылардың еркін айтуына тоқталып , оқушылар ашыла алмай қысылып отырды еркін талқылауға

Қожамқұл  Балнұр  5 - сынып жаратылыстану пәні бойынша  Lesson Study № 3-зерттеу сабақ тақырыбы: 12.04.2021ж «Экожүйелердің қалыптасуына экологиялық түрткіжайттардың әсері» мұғалім  өз тәжірибесінде  жақсы әдіс тәсілдерді пайдаланды жеке, жұптық, топтық  жұмыстарды арттырып оқушылардың және пән мұғалімінің белсенділіктері көрініп тұрды. Сабақ барысында  көрсетілген видеоларына байланысты сұрақтардың түрлері қойылып, оқушыларды әр тапсырма барысында дискрипторларымен таныстарып отырып, картаны пайдалана отырып зерттеу сабағы өткізілді. 

Ұсыныс :    оқушыларды хормен емес жеке жауап беруге дағдыландырса, мәтінмен, дәптермен жұмыс жасалынсын.

Бақытбекқызы Ардақ 9 – сынып биология пәні 14.04.2021ж  «Жыныс жолдары арқылы берілетін аурулар. Олардың алдын алу шаралары»  тақырыбы бойынша  Lesson Study № 3-зерттеу сабағын өтті. Мұғалімнің сабақты түсіндіру барысы, топқа бөлуі, топта топ басшысын сайлауы әдіс – тәсілдерді тиімді пайдаланды. Мұғалім жыныс жолдары арқылы жұғатын аурулардың түрлерін, қандай жолмен жұғатынын  түсіндініп оқушыларға постер қорғатты. Мұғалім сабақ барысында Орталық аурухананың  дерматолг дәрігері : Калманбаева Алия,  жастар денсаулық ортасының психологы : Абдикеева Жадыра , Машенова  Айнұр  оқушылармен түсіндірме жұмыстары, тренинг ұйымдастырды. Ары қарай пән мұғалімі тақырыпты өзі түсіндірді. Оқушылар кітаптағы тақырыптан тест құрастырып бірін – біріне қойғызды,  бағаланып кері байланыс жүргізілді.  Сабақ соңында Бір алма жесең дәрігер сеннен қашады деп оқушыларға ауырмас үшін алма таратып берді.

Ұсыныс: Оқушылар тақырыпты жақсы түсінді  бірінші , екінші сабақтарында жіберген қателіктерін жібермей, сабақты жақсы алып шықты.  «Алтын уақыт» ережесіне бағынуын, сабақ соңында оқушыларды бағаласа.



 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. 04.21ж Химия пәнінен 7 сыныптар арасында Букирова Айгуль  «Білгіштер бекеті » тақырыбында сыныптан  тыс  ашық   сабақ өткізді.

Мұғалім сыныпты екі топқа бөліп топ басшысын сайлап  ІІІ кезеңнен тұратын сайыстарымен таныстырып І кезең – сұрақ жауап, ІІ кезең – жұмбақ жауап, ІІІ кезең – дода кезеңдерінде өтіп оқушылар білетін сұрақтарына белсенді қатысып кей оқушыларға жауаптары айтылып қойғаны білініп қалды.  Сыныптан тыс соңына қарай оқушылармен қызықты сергіту сәтін ұйымдастырды. Нәтижесінде І топ оқушылар топ басшысы Самет Маяның тобы 10 баллмен алға шықты .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив