Әлеуметтік-педагогтың жылдық жұмыс жоспары
«ЖАМБЫЛ ОБЛЫСЫ ӘКІМДІГІНІҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ САРЫСУ АУДАНЫНЫҢ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ
2022 - 2023 оқу жылы
№ р/с |
Іс-шаралар |
Орындау мерзімдері |
Жауаптылар |
Есеп беру нысандары |
І. Сыныптарға, мектепке әлеуметтік паспорттауды жүргізу |
||||
1 |
Әлеуметтік педагогтың жылдық жоспарын құру, бекіту |
тамыз –қыркүйек |
Әлеуметтік педагог |
|
2 |
«Мектепке жол» акциясын ұйымдастыру; |
тамыз –қыркүйек |
Әлеуметтік педагог Мектеп ұжымы |
Қайырымдылық акциясы |
3 |
- Мектептің әлеуметтік куәлігін (паспорт) құру; · Толық емес (ата – анасының біреуі қайтыс болған) отбасының балалары; · Көп балалы отбасы балалар; · Тұрмысы төмен отбасы балалар тізімі; · Үйде оқытылатын оқушылар тізімі; · Жалғызбасты ана тәрбиесіндегі балалар тізімі; · Жалғызбасты әке тәрбиесіндегі балалар тізімі; · Өгей әкемен бірге тұратын балалар тізімі; · Өгей шешемен бірге тұратын балалар тізімі; |
Қыркүйек |
Әлеуметтік педагог: Сынып жетекшілер |
Әлеуметтік санаттағы балаларды анықтау
Әлеуметтік паспорт
|
4 |
Жалпыға бірдей міндетті білім қорынан бөлінген қаржыға тегін ыстық тамақ ішетін оқушылардың тізімін анықтау үшін 64 қаулы негізінде оқушыларды тізімге кіргізу; |
Тамыз-қаңтар |
Әлеуметтік педагог: Сынып жетекшілер |
Білім алушылардың құжататрын анықтау; |
5 |
Тасымалданатын оқушыларды анықтау, ай сайын табельдерін білім бөліміне өткізу; |
Қыркүйек-қаңтар Ай сайын |
Әлеуметтік педагог: Сынып жетекшілер |
Табельдерін толтыру |
6 |
Сынып жетекшілермен бірлесе отырып өгей әке, өгей анамен тұратын оқушылармен жиі байланысқа шығу, тұрмыстық жағдайларын бақылау, ағарту жұмыстарын жүргізу, акт жүргізу |
Қыркүйек-ақпан |
Әлеуметтік педагог директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары |
АКТ жасау |
7 |
Жайсыз отбасы балаларын анықтау |
Қыркүйек |
Әлеуметтік педагог Сынып жетекші |
Бақылау; Әңгіме жүргізу (оқушылармен, ата-аналармен) |
8 |
Атаулы әлеуметтік көмек алатын (АӘК) отбасылар туралы мәлімет жинақтап, тізім жасау |
Тамыз-қаңтар |
Әлеуметтік педагог Сынып жетекші |
Тізім жасау |
9 |
Келешек өмірлік ұмтылыстарды қалыптастыру психологпен бірлесіп жұмыс жасау Қолайсыз отбасыларды үнемі бақылауда ұстау, ата-аналармен байланысқа шығып отыру |
Қазан |
Әлеуметтік педагог |
Құжаттармен жұмыс |
10 |
Дүниежүзілік тамақтану күні. Оқушылардың денсаулығының жан-жақты дамуы, кепілдігі- тиімді және үйлесімді тамақтану; |
Қазан-сәуір |
Әлеуметтік педагог Медбике ДТІЖО |
Іс-шара |
11 |
«Қамқорлық қайырымдылық акциясы |
қаңтар |
Әлеуметтік педагог
Сынып жетекші |
Қайырымдылық акциясы |
12 |
«Кел,Жаңа жыл, Жаңа жылHYPERLINK "https://www.google.kz/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&cad=rja&uact=8&ved=0CCQQFjAC&url=http%3A%2F%2Fbilimdiler.kz%2Ftarbie-sagaty%2F8017-torlet-kutty-zhana-zhyl.html&ei=crftU87kM-PiywOBhYDoCg&usg=AFQjCNFMX-43h-JNipVWq3DOOoa0AjCXvw&bvm=bv.73231344,d.bGE"!» атты тақырыпта әлеуметтік қолдауды қажет ететін отбасы балаларына жаңа жылдық шырша ұйымдастыру; ҚР Елбасының шыршасына, аудан әкімінің шыршасына әлеуметтік санаттағы балаларды қамту; |
Желтоқсан
|
Әлеуметтік педагог:
ДТІЖ орынбасары: |
Анықтама |
II. Балалық құқығын қорғау жұмысы |
||||
1 |
Ерекше білім беруді қажет ететін (денсаулығына байланысты үйде оқитын) білім алушылардың ата-аналармен байланыс жұмыстары |
Қазан |
Әлеуметтік педагог Психолог |
Анықтама Акт жасау |
2 |
Мектепішілік есепте тұрған, әлеуметтік жағдайы төмен, көп балалы, жайсыз отбасыдан шыққан балалардың үй-тұрмыстық актісін жасау; |
Қыркүйек |
Әлеуметтік педагог ДТІЖО |
Анықтама АКТ жасау |
3 |
Оқу – тәрбие жұмыстарымен қамтылуына бақылау жасау; |
Қаңтар |
Әлеуметтік педагог |
Анықтама |
4 |
Мәдени іс – шараларға тарту; «Әрбір бала бір жұлдыз жарқырауыңа жәрдем ет!» |
Қараша |
Әлеуметтік педагог ДТІЖО |
Байқау |
5 |
«Кибербуллинг оның алдын алу» |
Қараша |
ДТІЖО Әлеуметтік педагог Мектеп психологы Мектеп инспекторы |
ZOOM конференция 6-7 сыныптар |
6 |
«Желідегі қауіпсіздік» |
Мамыр |
ДТІЖО Әлеуметтік педагог Мектеп психологы |
|
IІІ. Әртүрлі есепте тұрған оқушылармен жеке-профилактикалық жұмыс |
||||
1 |
Қиын жағдайға тап болған немесе зорлық – зомбылықтан зардап шеккен балаларды анықтау; |
Қаңтар |
Әлеуметтік педагог |
Үй аралау, АКТ толтыру |
2 |
Психологпен бірге жетім ата – анасының қамқорлығынсыз қалған балалармен әлеуметтік мәртебеге ие оқушылардың ортаға бейімділігін анықтау; |
Ақпан |
Мектеп психологы |
Терапия түрлері Анықтама |
3 |
Оқушылармен әлеуметтік-психологиялық жұмыстар жүргізу және кеңестер беру; |
Сәуір |
Әлеуметтік педагог Мектеп психологы |
Анықтама |
4 |
Ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларға, отбасында қиын жағдай орнаған оқушылардың ата-аналарына әлеуметтік-психологиялық жұмыстар жүргізу; |
Наурыз |
Әлеуметтік педагог Мектеп психологы |
Анықтама |
5 |
Түрлі есепте тұрған «жайсыз отбасыларды», мектепішілік және АІІБ-нің есебінде тұрған оқушылардың тұрмыстық-әлеуметтік жағдайы |
Айына бір рет |
ДТІЖО Әлеуметтік педагог Сынып жеткші |
Зерделеу |
6 |
Аз қамтылған, әлеуметтік санаттағы балалардың бос уақыты мен жазғы демалысын ұйымдастыру |
Мамыр |
Әлеуметтік педагог ДТІЖ орынбасары
|
Тиісті құжаттар |
ІV. Педагогикалық ұжыммен және сыртқы ұйымдармен (кәмелетке толмағандардың ісі жөніндегі бөлім, кәмелетке толмағандардың ісі жөніндегі комиссия, қамқоршылық және қорғаншылық және т.б.) өзара іс-қимыл жүргізу жұмысы |
||||
1 |
Жетім және қамқорлықтағы оқушылардың, үйде оқытылатын оқушылардың үйлеріне барып зерделеу жұмыстарын жүргізу |
Қаңтар-Маусым Тоқсан сайын |
Әлеуметтік педагог |
болған жағдайда |
2 |
Сабақтан себепсіз қалып кәмелетке толмағандардың ісі жөніндегі комиссияға ұсынылған оқушылармен (бар болған жағдайда) психологиялық педагогикалық, әлеуметтік жұмыс жүргізу. |
үнемі |
Әлеуметтік педагог
|
болған жағдайда |
3 |
Ата- апасымен тұратын оқушылардың отбасылық, әлеуметтік жағдайын бақылау |
үнемі |
Әлеуметтік педагог ДТІЖ орынбасары |
болған жағдайда |
4 |
Медициналық сала өкілдерімен кездесулер өткізу |
жоспарға сай |
Әлеуметтік педагог: ДТІЖ орынбасары: |
болған жағдайда |
V. Білім алушылардың ата-аналарымен (отбасыларымен) профилактикалық жұмыс |
||||
1 |
- Әлеуметтік топтағы балалардың тұрғын-жайын зерттеу актілерін жүргізу;
- Әлеуметтік топтағы тәртібінде ауытқуы бар оқушылармен жұмыс жасап, ата-аналарына кеңес беру; |
3 айда 1 рет
Қазан |
Әлеуметтік педагог: |
АКТ жүргізу Ф-4, ажырасқан отбасыларына |
2 |
«Балалар агрессиясы: себептері салдары және одан арылу жолдары! |
Желтоқсан |
Мектеп психологы Әлеуметтік педагог |
ZOOM ата-аналармен психологиялық кеңестер |
3 |
15 мамыр-Отбасы күніне орай «Отбасы - бақыт мекенім»атты іс-шара ұйымдастыру |
Мамыр |
Әлеуметтік педагог |
Іс-шара Анықтама |
VI. Диагностикалау-талдау қызметі |
||||
1 |
Мектептің әлеуметтік паспортын, оқушының әлеуметтік картасын жасау, мониторингін шығару; Жаңадан қабылданған оқушыларды диагностикалау. Білім алушылардың әлеуметтік өмір жағдайларын диагностикалау (отбасы, қарым-қатынас шеңбері, қызығушылықтары мен қажеттіліктері). |
Қыркүйек
|
Әлеуметтік педагог: |
Құжаттармен жұмыс
|
2 |
Асхана жұмысымен, тазалығымен және оқушыларға берілетін ас мәзірінің талапқа сай болуын қадағалау, мониторинг жүргізу; |
Ай сайын |
Әлеуметтік педагог |
Анықтама |
3 |
"Тәуекел тобының" оқушыларын сабақтан тыс уақытта сыныптан тыс іс – шараларға тарту, мониторингін шығару |
Ай сайын |
Әлеуметтік педагог: |
Ата-аналарға арналған сауалнама |
4 |
Жетім және қамқорлықтағы оқушылардың, үйде оқытылатын оқушылардың әлеуметтік жағдайын зерделеу. Білімалушылардың әлеуметтік өмір жағдайларын диагностикалау (отбасы, қарым-қатынас шеңбері, қызығушылықтары мен қажеттеліктері). |
Қыркүйек-қаңтар |
Әлеуметтік педагог |
Сауалнама |