Педагог-психологтың жылдық жұмыс жоспары
2022-2023 оқу жылына арналған психологиялық қызметттің жылдық жұмыс жоспары
Шығармашылық жұмыс тақырыбы: «Оқушылардың танымдық-шығармашылық белсенділігін арттыру»
Мақсаты: Білім алушылар мен тәрбиеленушілерді (18 жасқа дейінгі кезеңде) балалардың оқу-дамыту процесінде де, педагогтердің кәсіби педагогикалық қызметінде де жүйелі ұйымдастырылған кешенді және келісілген іс-әрекетте табысты оқыту, дамыту, бейімдеу және әлеуметтендіру үшін психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік жағдайларды қамтамасыз ету.
Міндеттері:
1) оқыту процесінде білім алушылар мен тәрбиеленушілердің даму жағдайын психологиялық-педагогикалық талдау, негізгі проблемалар мен олардың туындау себептерін анықтау, оларды шешу құралдарын айқындау, сондай-ақ ұжымның педагогикалық қызметі үшін қауіпсіз орта құру;
2) оқу процесінде баланың психологиялық-педагогикалық мәртебесін және оның психологиялық даму динамикасын мониторингтеу; білім алушылар мен тәрбиеленушілердің оқу қызметін дараландыруға жәрдемдесу;
3) білім алушылардың жеке ерекшеліктері мен ерекше қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту нәтижелеріне қойылатын мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының талаптарын орындауға жәрдемдесу болып табылады; 4) әлеуметтік қауіпсіздік, психологиялық денсаулық проблемаларын еңсеруге және деструктивті мінез-құлық нысандарының алдын алуға, білім алушылар мен тәрбиеленушілерді бейімдеу, оқыту және тәрбиелеу қиындықтарына бағытталған жеке дамыту және түзету-дамыту бағдарламаларын әзірлеу және енгізу;
5) жаңа әлеуметтік тәжірибені саналы және белсенді түрде беру арқылы білім алушылар мен тәрбиеленушілердің бойында өзін-өзі дамытуға және өзін-өзі жетілдіруге әмбебап оқу дағдыларын қалыптастыру мен қабілеттерін дамытуға жәрдемдесу болып табылады;
Жылдық жұмыс жоспарында педагог-психологтың жұмысының негізгі 5 бағыты айқындалған:
1) Диагностикалау: оқытудың бүкіл кезеңі ішінде білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жеке және топтық қызметін, психологиялық-педагогикалық зерделеуін, олардың жеке ерекшеліктері мен бейімділіктерін, оқыту және тәрбиелеу процесінде, өзін-өзі кәсіптік тұрғыдан айқындауда әлеуетті мүмкіндіктерін айқындауды, сондай-ақ оқытудағы, дамудағы, әлеуметтік бейімделудегі бұзушылықтардың себептері мен тетіктерін анықтауды көздейді.
2) Түзету-дамыту жұмысы: білім алушылармен және тәрбиеленушілермен жаңа білімге, дағдылар мен икемдерге қатысты уәждемені қалыптастыру, оларды игеру мүмкіндіктері, оқу және танымдық қызметте өзін-өзі көрсете алу мүмкіндіктері бойынша жеке жұмысты көздейді. Диагностика процесінде анықталған оқу қиындықтары мен баланың мінез-құлқындағы проблема; педагог-психологтың пән педагогтерімен, әлеуметтік және арнайы педагогтармен кешенді өзара іс-қимылы негізінде оқу материалын меңгерудегі қиындықтарды жеңу, ерекше білім беруді қажет ететін білім алушылар мен тәрбиеленушілердің психикалық және (немесе) физикалық жай-күйін түзету бойынша жұмысты ұйымдастыруды қамтиды .
3) Профилактика және психологиялық ағарту: білім алушылар мен тәрбиеленушілердің, педагогтердің жеке кәсіби өсуіне, өзін-өзі анықтауына жәрдемдесуді; білім алушылар мен тәрбиеленушілерді оқытудағы, тәрбиелеу мен дамытудағы қиындықтарды болдырмау мақсатында алдағы уақытты алатын білімдерін одан әрі пайдалану үшін педагогтердің, ата-аналардың және өзге де заңды өкілдердің психологиялық-педагогикалық білімге деген қажеттілігін қалыптастыруды және ұмтылысын қолдауды көздейді (сынып сағаттары, семинарлар, ата-аналар жиналыстары, педагогикалық кеңестер, ата-аналар мен өзге де заңды өкілдер үшін интерактивті әдістер мен лекториялар өткізу).
4) Консультация беру: консультациялық бағыт білім беру процесіне қатысушыларға көмек көрсету нысанында: олардың туындаған қиындықтардың табиғатын немесе себептерін түсінуінде, психологиялық проблемаларды талдау мен шешуде, жеке ерекшеліктерін айқындауда, жаңа әлеуметтік тәжірибені саналы және белсенді түрде игеруге жәрдемдесуде; жаңа көзқарастарды қалыптастыруда және өз шешімдерін қабылдауда көмек көрсету; әртүрлі психологиялық мәселелерді шешуде; білім беру процесіне қатысушыларға тұлғааралық қатынастардағы, өзін-өзі тану мен өзін-өзі дамытудағы қиындықтарға байланысты проблемаларды шешуде жеке және топтық қызметті көздейді.
5) Ұйымдастыру-әдістемелік бағыт: ұйымдастыру-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмыс жүргізуді көздейді: білім беру және дамыту ортасының жағдайына мониторинг жүргізу, әлеуметтік, психологиялық-педагогикалық қолдау нәтижелерін талдау және оны сүйемелдеу бойынша ұсынымдар әзірлеу, білім алушылар мен тәрбиеленушілердісүйемелдеуде пәнаралық тәсілді әзірлеу; орта білім беру ұйымдарында психологиялық-педагогикалық, әлеуметтік сүйемелдеу бойынша отандық және шетелдік ғылым мен практиканың жетістіктерін зерделеу, семинар-практикумдарға, конференцияларға қатысу; білім алушылар мен тәрбиеленушілерді психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік сүйемелдеу технологияларын меңгеру бойынша семинарлар, тренингтер мен консультациялар ұйымдастыру және өткізуді көздейді.
Психологиялық қызметтің жұмысы:
1) кәсіптік әдепті сақтау;
2) баланың жеке басына эмпатия және құрмет;
3) білім алушы мен тәрбиеленушінің жеке және жас ерекшеліктері;
4) психологиялық және педагогикалық білімді интеграциялау;
5) баланың құқықтары мен мүдделері сақталатын ақпараттың құпиялылығы қағидаттарына негізделеді;
6) білім алушылардың, тәрбиеленушілердің, ата-аналардың немесе өзге де заңды өкілдердің, педагогтердің денсаулығына, ар-намысы мен қадір-қасиетіне зиян келтіру мүмкіндігін болғызбау болып табылады;
7) білім алушылар мен тәрбиеленушілерді білім беру процесінде алып жүрудің ғылыми, кешенділігі, бірізділігі, кезеңділігі және үздіксіздігі қағидаттарына негізделеді.
№ |
Іс-шаралар |
Жұмыс түрлері |
Нысаналы топ |
Орындау мерзімі |
Ескертулер |
Есептік нысаны |
||||||
І. ДИАГНОСТИКАЛАУ |
||||||||||||
Білім алушылармен жұмыс |
||||||||||||
1 |
«Мектептегі оқуға қабілетін зерттеу» |
Г. Вицлак тесті |
Мектеп алды даярлық сыныптары |
Қыркүйек |
|
Анықтама
|
||||||
2 |
1 -сынып оқушыларының мектепке дайындығы . |
Керн-Йерасек тесті |
1-сыныптар |
Қыркүйек/ қазан |
ДЖК |
Анықтама
|
||||||
3 |
11-сынып білім алушыларының мемлекеттік сынаққа , ҰБТ-ға дайындық жұмысы . |
Сауалнама |
11 –сыныптар |
Қыркүйек |
|
Анықтама
|
||||||
4 |
Мектеп формасын сақтамайтын оқушыға психологиялық мінездеме, әлеуметтік төлқұжатын толтыру жұмыстары |
Төлқұжат, мінездеме |
МАД топтары, 1-11 сынып оқушылары |
Қыркүйек |
|
Мәлімет |
||||||
5 |
Құқық бұзушылықтың алдын алу мақсатында буллинг, кибербуллингтің алдын алу жұмыстары |
Жасырын сауалнама |
7-11 сынып оқушылары |
Қыркүйек |
Ақпан айы қайталау |
Анықтама |
||||||
6 |
Ерекше бақылауды қажет ететін (жетім, қамқорлықтағы, өгей ата-анамен тұратын) білім алушылардың үй тұрмыстық жағдайларын анықтау жұмыстары |
|
МАД топтары, 1-11 сынып оқушылары |
Қыркүйек |
|
Мәлімет |
||||||
7 |
5-сынып білім алушыларының оқу үдерісіне бейімделу деңгейі.
|
Н.Г.Лусканова әдістемесі, Филлипстің мектептегі мазасыздану тесті. |
5-сынып оқушылары |
Қазан |
|
Анықтама
|
||||||
8 |
Білім алушыларының мамандық таңдауға дайындығы
|
«Профиль» әдістемесі |
9-11 сынып оқушылары |
Қыркүйек Қазан |
|
Анықтама
|
||||||
9 |
« Кәмелетке толмағандарға қатысты бопсалау, қатыгездіктің алдын алу» |
Жасырын сауалнама |
5-10 сыныптар |
Қазан |
|
Анықтама |
||||||
10 |
Үлгерімі төмен білім алушылардың психологиялық деңгейі. |
«Н.Г.Лусканова» әдістемесі, «Филлипс » тесті . |
1-11 сыныптар арасындағы үлгерімі төмен білім алушылар |
Қазан Қараша |
|
Анықтама
|
||||||
11 |
«Қылмыс неден басталады?» |
Сауалнама |
8-9 сыныптар |
Ақпан |
|
Анықтама |
||||||
12 |
«Қыздардың репродуктивті дамуы» |
Сауалнама |
8-11 сынып қыздары |
Қараша |
|
Анықтама
|
||||||
13 |
«Тұлғаның күйзеліске тұрақтылығын бағалау» |
Сауалнама |
7-10 сыныптар |
Қазан/ Желтоқсан |
|
Анықтама
|
||||||
14 |
«Ғаламторға және компьютерлік ойындарға тәуелділікті анықтау» |
Сауалнама |
5-11 сыныптар |
Желтоқсан
|
|
Анықтама
|
||||||
15 |
«Дінге деген көзқарасың қандай? » |
Сауалнама |
8-11 сыныптар |
Тоқсан сайын |
|
Анықтама
|
||||||
16 |
ББЖМ-ға психологиялық дайындық деңгейлері. |
Сауалнама |
4,9 сыныптар |
Қазан/қаңтар |
|
Анықтама |
||||||
17 |
«Үй, адам, ағаш» |
Суретті тест |
3-4 сыныптар |
Қаңтар |
|
Анықтама |
||||||
18 |
«Тұлғаның күйзеліске тұрақтылығын бағалау» |
Тест |
11-сыныптар |
Ақпан |
|
Анықтама |
||||||
19 |
Білім алушылардың танымдық қызығушылықтары |
«А.Е. Голомшток» тесті |
9-11 сыныптар |
Сәуір |
|
Анықтама |
||||||
20 |
1,5 сынып оқушыларының ортаға бейімделуіне психологиялық зерделеу жасау |
|
|
Қазан |
ДЖК |
Анықтама |
||||||
Мұғалімдермен |
||||||||||||
1 |
«Мұғалім жұмысындағы қиындықтар» |
Сауалнама |
Жас мамандар |
Қазан |
|
Анықтама |
||||||
2 |
«Сіздің адамдармен қарым-қатынас жасауға бейімділігіңіз қандай?» |
Сауалнама |
Жеке кеңесте болған педагогтарға |
Желтоқсан |
|
Анықтама |
||||||
|
Ата – аналармен |
|||||||||||
1 |
Ерекше білім беруді қажет ететін (денсаулығына байланысты үйде оқитын) білім алушылардың ата-аналарымен байланыс жұмыстары. |
Әлеуметтік-психологиялық карта толтыру , ата-аналардан сауалнамалар алу |
Үйден оқитын білім алушылардың ата-аналары |
Қазан |
|
Анықтама |
||||||
2 |
«Баланың мектепте оқуға психологиялық даярлық мәселелері» |
Сауалнама алу |
1,5 сынып ата-аналары |
Қазан |
|
Анықтама |
||||||
3 |
«Жасөспірім және қылмыс» |
Сауалнама |
9-11 сынып ата-аналары |
Наурыз |
|
Анықтама |
||||||
ІІ.ТҮЗЕТУ-ДАМЫТУ ЖҰМЫСЫ |
||||||||||||
Білім алушылармен жұмыс |
||||||||||||
1 |
«Біз және біздің сынып»,
|
Тренинг |
1,5 сынып оқушылары |
Қазан |
|
Хаттама |
||||||
2 |
«ҰБТ –дегеніміз не және оның мен үшін маңыздылығы қандай?» |
Тренинг |
11-сынып оқушылары |
Қазан
|
|
Хаттама |
||||||
3 |
«ҰБТ кезінде стресстен қалай арыламыз » |
Тренинг |
11-сынып оқушылары |
Қараша |
|
Хаттама |
||||||
4 |
«Мамандық таңдау» |
Тренинг |
10-11сыныптар |
Желтоқсан |
|
Хаттама
|
||||||
5 |
«Біз бақытты жастармыз!»
|
Тренинг |
10 –сынып оқушылары |
Желтоқсан |
|
Хаттама
|
||||||
6
|
« Мен және менің ортам» |
Арт терапия |
2-4 сыныптар бойынша дарынды оқушылар |
Желтоқсан |
|
Анықтама |
||||||
7 |
«Біз және біздің құқығымыз бен міндетіміз» |
Тренинг |
6-7 сынып оқушылары |
Желтоқсан |
|
Хаттама |
||||||
8 |
«Қобалжу қалыпты құбылыс » |
Тренинг |
11-сыныптар |
Қаңтар |
|
Хаттама |
||||||
9 |
«Эмоциялық қысымды түсіру» |
Тренинг |
9-сынып оқушылары |
Қаңтар |
|
Хаттама |
||||||
10 |
«Кибербуллингке қарсымыз!» |
Тренинг |
7-8 сыныптар |
Ақпан |
|
Хаттама |
||||||
11 |
Жеткіншектердің тұлғалық ерекшеліктері |
Агрессияға қарсы жаттығулар (арт терапия сурет-жобалау әдістері ) |
Жеке оқушыға сұраныс немесе диагностика нәтижесіне байланысты |
Қажетіне қарай |
|
Сұраныс журналына тіркеу |
||||||
12 |
«Сенім- менің серігім» |
Тренинг
|
11-сынып оқушылары |
Наурыз
|
|
Хаттама |
||||||
13 |
«Ренішті қалай кешіруге болады?» |
Тренинг
|
8-9 сынып оқушылары |
Наурыз |
|
Хаттама |
||||||
14 |
«Үрейден құтылу жолдары?» |
Тренинг
|
11-сынып оқушылары |
Сәуір
|
|
Хаттама |
||||||
15 |
«Бір-бірімізге жақсы көңіл –күй сыйлай білейік» |
Тренинг |
7-сынып оқушылары |
Сәуір |
|
Хаттама |
||||||
16 |
«Түсініктікке үйренеміз, дау-жанжалды жеңе білейік» |
Тренинг |
9-10 сынып оқушылары |
Сәуір |
|
Хаттама |
||||||
17 |
«Бойдағы қорқынышты төмендету » |
Тренинг
|
11-сынып оқушылары |
Мамыр |
|
Хаттама |
||||||
Мұғалімдермен |
||||||||||||
1 |
«Педагогтың эмоционалды тұрақтылығы» |
Тренинг |
Педагогтар |
Ақпан |
|
Хаттама |
||||||
2 |
«Мен өмірді сүйемін» |
Тренинг |
Сынып жетекшілер |
Ақпан |
|
Хаттама |
||||||
3 |
«Кәсіби іс-әрекеттегі күйзелістік жағдайлардың тұлғаға ықпал ету ерекшеліктері» |
Тренинг |
Педагогтар |
Наурыз |
|
Хаттама |
||||||
4 |
«Іскерлік қарым-қатынасты дамыту» |
Психологиялық жаттығулар |
Педагогтар
|
Қажетіне қарай |
|
Сұрнаыс журналына тіркеу |
||||||
Ата – аналармен |
||||||||||||
1 |
Ерекше бақылауды қажет ететін (жеке қаралыммен білім алатын , есепте тұрған, үлгерімі төмен) білім алушылардың ата-аналарымен бірлескен түзету жұмыстары |
Нұсқаулық беру |
Ата-аналар |
Жеке оқушының ата-анасымен қажетіне қарай |
|
Әзірлеме |
||||||
2
|
«Оқушылар мен жасөспірімдер арасындағы құқық бұзушылықтың алдын алуда мектеп пен отбасы-серіктестер» |
Баяндама
|
8-9 сынып ата-аналары |
Қаңтар |
|
Анықтама |
||||||
ІІІ. ПРОФИЛАКТИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АҒАРТУ |
||||||||||||
Білім алушылармен жұмыс |
||||||||||||
1 |
«Отбасындағы зорлық-зомбылыққа жол бермейік» |
Жаднама тарату Түсіндіру жұмыстары |
5-11 сынып оқушылары |
Қыркүйек |
|
Анықтама |
||||||
2 |
Білім алушылар арасында буллинг, кибербулингтің алдын алу жұмысы. |
«Буллинг пен кибербуллингтен қалай қорғанамыз? Дәріс ,түсіндіру жұмыстары |
5-11 сынып оқушылары |
Қазан |
|
Анықтама |
||||||
3 |
Дүниежүзілік балаларды қорғау күнін мерекелеуге арналған «Бала құқығы-адам құқығы!» |
Он күндік науқан |
4-11 сынып оқушылары |
Қазан |
|
Мәлімет |
||||||
4 |
Тұлғаның өзін-өзі дамыту психологиясы. Саналы қарым-қатынас. |
Психологиялық сағаттар |
8-11 сыныптар |
Қазан |
Желтоқсан Сәуір |
Анықтама |
||||||
5 |
«Сенім телефондары» және «Жедел желі» |
Жадынама тарату |
1-11 сыныптар |
Жыл бойы |
|
Анықтама |
||||||
6 |
«Психикалық белсенді заттардың зияны » |
Дәріс , түсіндіру жұмыстары |
5-11 сынып оқушылары |
Қазан |
|
Хаттама |
||||||
7 |
«Балалардың психикалық денсаулығы» |
Кездесу |
8 сыныптар |
Қазан |
|
Анықтама |
||||||
8 |
«Мен және интернет » |
Интернет тәуелділіктің алдын-алуда түсіндірме жұмыстарын жүргізу |
1-11 сыныптар |
Қараша |
|
Анықтама |
||||||
9 |
«Буллингтен қорғау!» |
Кездесу |
8-11 сынып оқушылары |
Қараша |
|
Анықтама |
||||||
10 |
«Қатыгездік және зорлық-зомбылықсыз балалық шақ!» |
Он күндік науқан |
5-11 сынып оқушылары |
Қараша |
|
Мәлімет |
||||||
11 |
«Тұлғаның өзін-өзі дамыту психологиясы», «Саналы қарым-қатынас», «Street lav»7 |
Психологиялық сағат |
8-11 сынып оқушылары |
Қараша |
Қаңтар, наурыз |
Мәлімет |
||||||
12 |
Жайсыз отбасында тәрбиеленіп жатқан балаларды медициналық-әлеуметтік есепке алып және профилактикалық жұмыстар жүргізу |
|
МАД топтары, 1-11 сыныптар |
Жыл бойы |
|
Мәлімет |
||||||
13 |
Жасөспірімдер арасында өзіне-өзі қол жұмсау және оған ұмтылудың алдын-алу шараларын ұйымдастыру жұмыстары |
Жоспар бойынша |
1-11 сыныптар |
Тұрақты |
|
Мәлімет |
||||||
14 |
Аудандық есепте тұрған және жайсыз отбасынан шыққан,ерекше тәрбиені қажет ететін оқушылардың тұрмыстық жағдайын зерделеу жұмыстары |
Анықтау, бақылау |
МАД топтары, 1-11 сыныптар |
Айына 4 рет |
|
Мәлімет |
||||||
15 |
«Ерте жүктілік және оның жасөспірім қыз балалардың денсаулығына зияны» |
Дөңгелек үстел |
8-11 сыныптар |
Желтоқсан |
|
Анықтама |
||||||
16 |
«Діни сауаттылық-заман талабы» |
Zoom платформасы арқылы онлайн теолог маманымен кездесу |
7-11 сыныптар |
Қаңтар |
|
Хаттама |
||||||
17 |
«Психологиялық кеңес беру » |
Айлық |
1-11 сыныптар |
Ақпан |
|
Мәлімет |
||||||
18 |
«Зорлық-зомбылықсыз және қатыгездіксіз балалық шақ » |
Дөңгелек үстел Ақпараттық түсіндіру |
9 сыныптар |
Наурыз |
|
Анықтама |
||||||
19 |
«Мен өмірді сүйемін» |
Арт-терапия |
5-сыныптар |
Мамыр |
|
Анықтама |
||||||
20 |
«Желідегі қауіпсіздік» |
Онлайн түсіндіру жұмыстары |
5-11 сыныптар |
Мамыр |
|
Мәлімет |
||||||
21 |
«Терроризмге жол жоқ!» |
Теолог маманымен кездесу |
8-10 сыныптар |
Мамыр |
|
Хаттама
|
||||||
22 |
Жасөспірімдер арасындағы өзіне-өзі қол жұмсаудың алдын-алу жұмыстарының жүргізілуі |
|
|
Желтоқсан Наурыз |
ДЖК |
Анықтама |
||||||
23 |
Зорлық-зомбылық пен буллингтің интернет қудалаудың алдын-алу жұмыстарының жүргізілуі |
|
|
Қараша Наурыз |
Анықтама |
|||||||
24 |
«Мамандық таңдауда қателікке ұрынба!» 9,10,11 сынып оқушыларымен бағдарлы оқыту мамандық таңдау бағыттарындағы жұмыстар. |
|
|
Қаңтар |
Анықтама |
|||||||
Мұғалімдермен |
||||||||||||
1 |
«Жарқын болашақ иесі – бүгінгі жас маман» |
Тренинг |
Жас мамандар |
Қазан |
|
Хаттама |
||||||
2 |
«Дарынды үлгерімі төмен білім алушылардың психологиялық ерекшеліктері» |
Дәріс |
Педагогтар |
Қаңтар |
|
Анықтама |
||||||
3 |
«Жеткіншектік кезеңде туындайтын қиындықтар» |
Дәріс |
Педагогтар |
Ақпан |
|
Анықтама |
||||||
4 |
«Суицид туралы жалпы ұғым және оның алдын-алу жолдары» |
Баяндама |
Педагогтер |
Ақпан |
|
Анықтама |
||||||
Ата – аналармен |
||||||||||||
1 |
«Балалардың психикалық денсаулығы» |
Кездесу |
8-11 сынып ата-аналары |
Қазан |
|
Хаттама |
||||||
2 |
11-сынып білім алушыларын мемлекеттік емтихан мен ҰБТ форматымен таныстыру |
Кездесу |
11 сынып ата-аналары |
Қазан |
|
Хаттама |
||||||
3 |
«Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтардың және балалардың қауіпсіздігін алдын алу» |
Мобильдік топ мүшелерімен түсіндіру жұмыстары |
7-11 сыныптың ата-аналары |
Дер кезінде |
|
Мәлімет |
||||||
4 |
«Терроризм мен діни экстремизмнің қаупіне қарсы тұрудың мәселелері мен болашағы» |
Zoom платформасы арқылы онлайн теолог маманымен кездесу |
5-11 сынып ата-аналары |
Тоқсан сайын |
|
Хаттама |
||||||
5 |
«Мамандық таңдаудың психологиялық мәселелері» |
Баяндама |
9-11 сынып ата-аналары |
Қаңтар |
|
Анықтама |
||||||
6 |
«Бала- біздің болашағымыз» |
Дәріс беру |
5-6 сынып ата-аналары |
Ақпан |
|
Анықтама |
||||||
7 |
«Қауіпсіз жазғы демалыс» |
Оқушылардың жазғы демалысын ұйымдасты- ру |
1-11 сын. Ата-аналары |
Мамыр |
|
Мәлімет |
||||||
IV. КОНСУЛЬТАЦИЯ БЕРУ |
||||||||||||
Білім алушылармен жұмыс |
||||||||||||
1 |
ҰБТ-ға психологиялық дайындық жұмыстары |
Топтық кеңес
|
11-сынып оқушылары |
Қазан
|
|
Консультация журналына тіркеу |
||||||
2 |
Мектепішілік есепте тұрған оқушылармен жұмыс |
Жеке кеңес |
1-11 сыныптар |
Жыл ішінде /уақытында/ |
|
Консультация журналына тіркеу |
||||||
3 |
«Мамандық-өміріміздің бір кірпішін қалау» |
Топтық кеңес |
9- сыныптар
|
Ақпан
|
|
Консультация журналына тіркеу |
||||||
4 |
«Өмір қауіпсіздігі» |
Топтық кеңес |
9-11 сыныптар |
Сәуір |
|
Консультация журналына тіркеу |
||||||
5 |
«Өз-өзіңді қорғаудың 8-тәсілі» |
Жеке кеңес |
1-11 сынып оқушылары (жас ерекшеліктеріне қарай) |
Жыл ішінде (қажетіне қарай) |
|
Консультация журналына тіркеу |
||||||
Мұғалімдермен |
||||||||||||
1 |
«Жас педагог имиджі» |
Топтық кеңес |
Жас мамандар |
Қараша |
|
Консультация журналына тіркеу |
||||||
2 |
«Жеткіншек кезеңінің психологиялық ерекшеліктері» |
Топтық кеңес |
Педагогтар |
Желтоқсан |
|
Консультация журналына тіркеу |
||||||
Ата-аналармен |
||||||||||||
1 |
«Сіздің балаңыз 5-сынып оқушысы» |
Топтық кеңес |
1,5 сынып ата-аналары |
Қазан |
|
Консультация журналына тіркеу |
||||||
2 |
«Тұрмыстық зорлық-зомбылықтың баланың психо-эмоционалды дамуына әсері» |
Ата-аналарға арналған кеңес, ұсыныс |
5-11 сынып ата-аналары |
Желтоқсан |
|
Консультация журналына тіркеу |
||||||
3 |
«Балалар агрессиясы: себептері салдары және одан арылу жолдары» |
Zoom конференция Топтық кеңес |
5-11 сынып ата-аналары |
Желтоқсан |
|
Консультация журналына тіркеу |
||||||
4 |
«Зорлық-зомбылық-әлімжеттіктің алдын алу» |
Топтық кеңес |
9-11 сыныптар |
Қаңтар |
|
Консультация журналына тіркеу |
||||||
5
|
«ҰБТ-тапсыруға психологиялық дайындық » |
Топтық кеңес |
11-сынып ата-аналары |
Сәуір |
|
Консультация журналына тіркеу |
||||||
6 |
«Таңдалған шешімге жеті қадам» |
Топтық кеңес |
9-11 сынып ата-аналары |
Сәуір |
|
Консультация журналына тіркеу |
||||||
V. ҰЙЫМДАСТЫРУ –ӘДІСТЕМЕЛІК ЖҰМЫС |
||||||||||||
1 |
Психологиялық қызметтің жұмысын жоспарлау және талдау /жылдық, апталық жұмыс жоспарын, жылдық жұмыс талдауын, статистикалық анықтаманы жасау/ |
Жоспар |
|
|
|
Жоспар |
||||||
2 |
Ағымдағы құжаттаманы жүргізу (жұмыс журналын толтыру, жұмыс кестесін жасау, анықтамаларды ресімдеу |
Құжаттаманы жүргізу |
|
Жыл бойы |
|
Журналдар, анықтамалар |
||||||
3 |
Педагогикалық-психологиялық және әлеуметтік сүйемелдеу бойынша отандық, шетелдік ғылым мен практиканың жетістіктерін зерделеу барысында семинар-практикумдарға, конференцияларға қатысу. |
Семинар-практикумдарға, конференцияларға қатысу |
|
Жыл ішінде |
|
Материалдар жинақтау |
||||||
4 |
Кәсіби біліктілік деңгейін арттыру (біліктілікті арттыру курстарында оқыту; конференцияларға, оқыту семинарларына қатысу. |
Аталған іс-шараларға қатысу |
|
Жыл бойы |
|
Сертификат |
||||||
ЖЫЛ БОЙЫНША ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТ ТУРАЛЫ ТАЛДАМАЛЫҚ ЕСЕПТЕР |
||||||||||||
1 |
Психологиялық бағыттар бойынша атқарылған жұмыстарға: -ата-аналармен; -білім алушылармен; -педагогтармен тоқсандық, жылдық талдау есептер |
Талдамалық жұмыс |
Педагог-психолог |
І-ІІ жарты жылдық пен жылдық бойынша |
|
Аналитикалық есеп |
||||||
Мектеп психологы : Г.Махажанова