Педагог-психологтың жылдық жұмыс жоспары » Жамбыльская область Сарысуский район Сш Абая
Қабылдау бөлімі :
+7(726) 346-00-05
Есепші бөлімі:
+7(726) 346-00-05
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » Педагог-психологтың жылдық жұмыс жоспары
01
сентябрь
2022

Педагог-психологтың жылдық жұмыс жоспары

2022-2023  оқу жылына  арналған  психологиялық қызметттің  жылдық  жұмыс жоспары

 

Шығармашылық жұмыс тақырыбы: «Оқушылардың танымдық-шығармашылық белсенділігін арттыру»

 

Мақсаты: Білім алушылар мен тәрбиеленушілерді (18 жасқа дейінгі кезеңде) балалардың оқу-дамыту процесінде де, педагогтердің кәсіби педагогикалық қызметінде де жүйелі ұйымдастырылған кешенді және келісілген іс-әрекетте табысты оқыту, дамыту, бейімдеу және әлеуметтендіру үшін психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік жағдайларды қамтамасыз ету.

Міндеттері:

1) оқыту процесінде білім алушылар мен тәрбиеленушілердің даму жағдайын психологиялық-педагогикалық талдау, негізгі проблемалар мен олардың туындау себептерін анықтау, оларды шешу құралдарын айқындау, сондай-ақ ұжымның педагогикалық қызметі үшін қауіпсіз орта құру;

2) оқу процесінде баланың психологиялық-педагогикалық мәртебесін және оның психологиялық даму динамикасын мониторингтеу; білім алушылар мен тәрбиеленушілердің оқу қызметін дараландыруға жәрдемдесу;

3) білім алушылардың жеке ерекшеліктері мен ерекше қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту нәтижелеріне қойылатын мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының талаптарын орындауға жәрдемдесу болып табылады;                  4) әлеуметтік қауіпсіздік, психологиялық денсаулық проблемаларын еңсеруге және деструктивті мінез-құлық нысандарының алдын алуға, білім алушылар мен тәрбиеленушілерді бейімдеу, оқыту және тәрбиелеу қиындықтарына бағытталған жеке дамыту және түзету-дамыту бағдарламаларын әзірлеу және енгізу;

5)  жаңа әлеуметтік тәжірибені саналы және белсенді түрде беру арқылы білім алушылар мен тәрбиеленушілердің бойында өзін-өзі дамытуға және өзін-өзі жетілдіруге әмбебап оқу дағдыларын қалыптастыру мен қабілеттерін дамытуға жәрдемдесу болып табылады;

Жылдық жұмыс жоспарында педагог-психологтың жұмысының негізгі 5 бағыты айқындалған:

1) Диагностикалау: оқытудың бүкіл кезеңі ішінде білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жеке және топтық қызметін, психологиялық-педагогикалық зерделеуін, олардың жеке ерекшеліктері мен бейімділіктерін, оқыту және тәрбиелеу процесінде, өзін-өзі кәсіптік тұрғыдан айқындауда әлеуетті мүмкіндіктерін айқындауды, сондай-ақ оқытудағы, дамудағы, әлеуметтік бейімделудегі бұзушылықтардың себептері мен тетіктерін анықтауды көздейді.

2) Түзету-дамыту жұмысы: білім алушылармен және тәрбиеленушілермен жаңа білімге, дағдылар мен икемдерге қатысты уәждемені қалыптастыру, оларды игеру мүмкіндіктері, оқу және танымдық қызметте өзін-өзі көрсете алу мүмкіндіктері бойынша жеке жұмысты көздейді. Диагностика процесінде анықталған оқу қиындықтары мен баланың мінез-құлқындағы проблема; педагог-психологтың пән педагогтерімен, әлеуметтік және арнайы педагогтармен кешенді өзара іс-қимылы негізінде оқу материалын меңгерудегі қиындықтарды жеңу, ерекше білім беруді қажет ететін білім алушылар мен тәрбиеленушілердің психикалық және (немесе) физикалық жай-күйін түзету бойынша жұмысты ұйымдастыруды қамтиды .

3) Профилактика және психологиялық ағарту: білім алушылар мен тәрбиеленушілердің, педагогтердің жеке кәсіби өсуіне, өзін-өзі анықтауына жәрдемдесуді; білім алушылар мен тәрбиеленушілерді оқытудағы, тәрбиелеу мен дамытудағы қиындықтарды болдырмау мақсатында алдағы уақытты алатын білімдерін одан әрі пайдалану үшін педагогтердің, ата-аналардың және өзге де заңды өкілдердің психологиялық-педагогикалық білімге деген қажеттілігін қалыптастыруды және ұмтылысын қолдауды көздейді (сынып сағаттары, семинарлар, ата-аналар жиналыстары, педагогикалық кеңестер, ата-аналар мен өзге де заңды өкілдер үшін интерактивті әдістер мен лекториялар өткізу).

4) Консультация беру: консультациялық бағыт білім беру процесіне қатысушыларға көмек көрсету нысанында: олардың туындаған қиындықтардың табиғатын немесе себептерін түсінуінде, психологиялық проблемаларды талдау мен шешуде, жеке ерекшеліктерін айқындауда, жаңа әлеуметтік тәжірибені саналы және белсенді түрде игеруге жәрдемдесуде; жаңа көзқарастарды қалыптастыруда және өз шешімдерін қабылдауда көмек көрсету; әртүрлі психологиялық мәселелерді шешуде; білім беру процесіне қатысушыларға тұлғааралық қатынастардағы, өзін-өзі тану мен өзін-өзі дамытудағы қиындықтарға байланысты проблемаларды шешуде жеке және топтық қызметті көздейді.

5) Ұйымдастыру-әдістемелік бағыт: ұйымдастыру-әдістемелік және ғылыми-әдістемелік жұмыс жүргізуді көздейді: білім беру және дамыту ортасының жағдайына мониторинг жүргізу, әлеуметтік, психологиялық-педагогикалық қолдау нәтижелерін талдау және оны сүйемелдеу бойынша ұсынымдар әзірлеу, білім алушылар мен тәрбиеленушілердісүйемелдеуде пәнаралық тәсілді әзірлеу; орта білім беру ұйымдарында психологиялық-педагогикалық, әлеуметтік сүйемелдеу бойынша отандық және шетелдік ғылым мен практиканың жетістіктерін зерделеу, семинар-практикумдарға, конференцияларға қатысу; білім алушылар мен тәрбиеленушілерді психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік сүйемелдеу технологияларын меңгеру бойынша семинарлар, тренингтер мен консультациялар ұйымдастыру және өткізуді көздейді.

   Психологиялық қызметтің жұмысы:

1)  кәсіптік әдепті сақтау;

2)  баланың жеке басына эмпатия және құрмет;

3)  білім алушы мен тәрбиеленушінің жеке және жас ерекшеліктері;

4) психологиялық және педагогикалық білімді интеграциялау;

5) баланың құқықтары мен мүдделері сақталатын  ақпараттың құпиялылығы қағидаттарына негізделеді;

6) білім алушылардың, тәрбиеленушілердің, ата-аналардың немесе өзге де заңды өкілдердің, педагогтердің денсаулығына, ар-намысы мен қадір-қасиетіне зиян келтіру мүмкіндігін болғызбау болып табылады;

7) білім алушылар мен тәрбиеленушілерді білім беру процесінде алып жүрудің ғылыми, кешенділігі, бірізділігі, кезеңділігі және үздіксіздігі қағидаттарына негізделеді.

                                                                                                       

Іс-шаралар

Жұмыс түрлері

Нысаналы топ

Орындау мерзімі

Ескертулер

Есептік нысаны

 І. ДИАГНОСТИКАЛАУ

Білім алушылармен жұмыс

1

 «Мектептегі оқуға қабілетін зерттеу»  

Г. Вицлак тесті

Мектеп алды даярлық сыныптары

Қыркүйек

 

Анықтама

 

2

1 -сынып оқушыларының мектепке дайындығы .

Керн-Йерасек тесті

1-сыныптар

Қыркүйек/

қазан

ДЖК

Анықтама

 

3

11-сынып білім алушыларының мемлекеттік сынаққа , ҰБТ-ға дайындық жұмысы .

Сауалнама

11 –сыныптар

Қыркүйек

 

Анықтама

 

4

Мектеп формасын сақтамайтын оқушыға психологиялық мінездеме, әлеуметтік төлқұжатын толтыру жұмыстары

Төлқұжат, мінездеме

МАД топтары, 1-11 сынып оқушылары

Қыркүйек

 

Мәлімет

5

Құқық бұзушылықтың алдын алу мақсатында буллинг, кибербуллингтің алдын алу жұмыстары

Жасырын сауалнама

7-11 сынып оқушылары

Қыркүйек

Ақпан айы қайталау

Анықтама

6

Ерекше  бақылауды қажет ететін (жетім, қамқорлықтағы, өгей ата-анамен тұратын) білім алушылардың үй тұрмыстық жағдайларын анықтау жұмыстары

 

МАД топтары, 1-11 сынып оқушылары

Қыркүйек

 

Мәлімет

7

5-сынып білім алушыларының  оқу үдерісіне бейімделу деңгейі.

 

Н.Г.Лусканова әдістемесі, Филлипстің мектептегі мазасыздану тесті.

5-сынып оқушылары

Қазан

 

Анықтама

 

8

Білім алушыларының  мамандық таңдауға дайындығы

 

«Профиль» әдістемесі

9-11 сынып оқушылары

Қыркүйек

Қазан

 

Анықтама

 

9

« Кәмелетке толмағандарға қатысты бопсалау, қатыгездіктің алдын алу»

Жасырын сауалнама

5-10 сыныптар

Қазан

 

Анықтама

10

 Үлгерімі төмен білім алушылардың  психологиялық деңгейі.

«Н.Г.Лусканова» әдістемесі, «Филлипс » тесті .

1-11 сыныптар арасындағы үлгерімі төмен  білім алушылар

Қазан

 Қараша

 

Анықтама

 

11

«Қылмыс неден басталады?»

Сауалнама

8-9 сыныптар

Ақпан

 

Анықтама

12

«Қыздардың репродуктивті дамуы»

Сауалнама

8-11 сынып қыздары

Қараша

 

Анықтама

 

13

«Тұлғаның күйзеліске тұрақтылығын бағалау»

Сауалнама

7-10 сыныптар

Қазан/

Желтоқсан

 

Анықтама

 

14

«Ғаламторға және компьютерлік ойындарға тәуелділікті анықтау»

Сауалнама

5-11 сыныптар

Желтоқсан

 

 

Анықтама

 

15

«Дінге деген көзқарасың қандай? »

Сауалнама

8-11 сыныптар 

Тоқсан сайын

 

Анықтама

 

16

ББЖМ-ға психологиялық  дайындық  деңгейлері.

Сауалнама

4,9 сыныптар

Қазан/қаңтар

 

Анықтама

17

«Үй, адам, ағаш»

Суретті тест

3-4 сыныптар

Қаңтар

 

Анықтама

18

«Тұлғаның күйзеліске тұрақтылығын бағалау»

Тест

11-сыныптар

Ақпан

 

Анықтама

19

 Білім алушылардың танымдық қызығушылықтары

«А.Е. Голомшток» тесті  

9-11 сыныптар

Сәуір

 

Анықтама

20

1,5 сынып оқушыларының ортаға бейімделуіне психологиялық зерделеу жасау

 

 

Қазан

ДЖК

Анықтама

Мұғалімдермен

1

«Мұғалім жұмысындағы қиындықтар»

Сауалнама

Жас мамандар 

Қазан

 

Анықтама

2

 «Сіздің адамдармен қарым-қатынас жасауға бейімділігіңіз қандай?»

 Сауалнама

Жеке кеңесте болған педагогтарға

Желтоқсан

 

Анықтама

 

Ата – аналармен

1

Ерекше білім беруді қажет ететін (денсаулығына байланысты үйде оқитын) білім алушылардың  ата-аналарымен байланыс жұмыстары.

Әлеуметтік-психологиялық карта толтыру , ата-аналардан сауалнамалар алу

Үйден оқитын білім алушылардың ата-аналары

Қазан

 

Анықтама

2

 «Баланың мектепте оқуға психологиялық даярлық мәселелері» 

Сауалнама алу

1,5 сынып ата-аналары

Қазан

 

Анықтама

3

 «Жасөспірім және қылмыс»

Сауалнама

 9-11 сынып ата-аналары

Наурыз

 

 

 

Анықтама

ІІ.ТҮЗЕТУ-ДАМЫТУ ЖҰМЫСЫ

Білім алушылармен жұмыс

1

«Біз және біздің сынып»,

 

Тренинг

1,5 сынып оқушылары

Қазан

 

Хаттама

2

«ҰБТ –дегеніміз не және оның мен үшін маңыздылығы қандай?»

 

 Тренинг

11-сынып оқушылары

Қазан

 

 

 

Хаттама

3

«ҰБТ кезінде стресстен қалай арыламыз »

Тренинг

11-сынып оқушылары

Қараша

 

Хаттама

4

«Мамандық таңдау»

 Тренинг

10-11сыныптар

Желтоқсан

 

Хаттама

 

5

«Біз бақытты жастармыз!»

 

Тренинг

10 –сынып оқушылары

Желтоқсан

 

Хаттама

 

6

 

 

 

 

« Мен және менің ортам»

Арт терапия

2-4 сыныптар бойынша  дарынды оқушылар

Желтоқсан

 

Анықтама

7

«Біз және біздің құқығымыз бен міндетіміз»

Тренинг

6-7 сынып оқушылары

Желтоқсан

 

Хаттама 

8

«Қобалжу қалыпты құбылыс »

Тренинг

11-сыныптар

Қаңтар

 

Хаттама

9

«Эмоциялық қысымды түсіру» 

Тренинг

9-сынып оқушылары

Қаңтар

 

Хаттама

10

«Кибербуллингке қарсымыз!»

Тренинг

7-8 сыныптар

Ақпан

 

Хаттама

11

Жеткіншектердің тұлғалық ерекшеліктері

Агрессияға қарсы жаттығулар

 (арт терапия сурет-жобалау әдістері )

Жеке оқушыға сұраныс немесе диагностика нәтижесіне байланысты

Қажетіне қарай

 

Сұраныс журналына тіркеу 

12

«Сенім- менің серігім»

 Тренинг

 

11-сынып оқушылары

Наурыз

 

 

Хаттама

13

«Ренішті қалай кешіруге болады?»

Тренинг

 

8-9  сынып оқушылары

 Наурыз

 

Хаттама

14

«Үрейден құтылу жолдары?»

Тренинг

 

11-сынып оқушылары

Сәуір

 

 

Хаттама

15

«Бір-бірімізге жақсы көңіл –күй сыйлай білейік»  

Тренинг

7-сынып оқушылары

Сәуір

 

Хаттама

16

«Түсініктікке үйренеміз, дау-жанжалды жеңе білейік»

Тренинг

9-10 сынып оқушылары

Сәуір

 

Хаттама

17

«Бойдағы қорқынышты төмендету »

Тренинг

 

11-сынып оқушылары

Мамыр

 

Хаттама

Мұғалімдермен

1

«Педагогтың эмоционалды тұрақтылығы»

Тренинг

Педагогтар

Ақпан

 

Хаттама

2

«Мен өмірді сүйемін»

Тренинг

Сынып жетекшілер

Ақпан

 

Хаттама

3

 «Кәсіби іс-әрекеттегі күйзелістік жағдайлардың тұлғаға ықпал ету ерекшеліктері»

Тренинг

Педагогтар

Наурыз

 

Хаттама

4

«Іскерлік қарым-қатынасты дамыту»

Психологиялық жаттығулар

Педагогтар

 

 

Қажетіне қарай

 

Сұрнаыс журналына тіркеу

Ата – аналармен

1

Ерекше бақылауды қажет ететін  (жеке қаралыммен білім алатын , есепте тұрған, үлгерімі төмен) білім алушылардың ата-аналарымен  бірлескен түзету жұмыстары

Нұсқаулық беру

Ата-аналар

Жеке оқушының ата-анасымен  қажетіне қарай

 

Әзірлеме

2

 

 

«Оқушылар мен жасөспірімдер арасындағы құқық бұзушылықтың  алдын алуда мектеп пен отбасы-серіктестер»

Баяндама

 

8-9 сынып ата-аналары

Қаңтар

 

Анықтама

ІІІ. ПРОФИЛАКТИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АҒАРТУ

Білім алушылармен жұмыс

1

«Отбасындағы зорлық-зомбылыққа жол бермейік»

Жаднама тарату

Түсіндіру жұмыстары

5-11 сынып оқушылары

Қыркүйек

 

Анықтама

2

Білім алушылар арасында буллинг, кибербулингтің алдын алу жұмысы.

«Буллинг пен  кибербуллингтен қалай қорғанамыз?

Дәріс ,түсіндіру жұмыстары

5-11 сынып оқушылары

Қазан

 

Анықтама

3

Дүниежүзілік балаларды қорғау күнін мерекелеуге арналған «Бала құқығы-адам құқығы!»

Он күндік науқан

4-11 сынып оқушылары

Қазан

 

Мәлімет

4

Тұлғаның өзін-өзі дамыту психологиясы. Саналы  қарым-қатынас.

Психологиялық сағаттар

8-11 сыныптар

Қазан

Желтоқсан

Сәуір

Анықтама

5

«Сенім телефондары» және «Жедел желі»

Жадынама тарату

1-11 сыныптар

Жыл бойы

 

Анықтама

6

«Психикалық белсенді заттардың зияны »

Дәріс , түсіндіру жұмыстары

5-11 сынып оқушылары

Қазан

 

Хаттама

7

«Балалардың психикалық денсаулығы»

Кездесу

8 сыныптар

Қазан

 

Анықтама

8

 «Мен және интернет »

 Интернет тәуелділіктің алдын-алуда түсіндірме жұмыстарын жүргізу

1-11 сыныптар

Қараша

 

Анықтама

9

«Буллингтен  қорғау!»

Кездесу

8-11 сынып оқушылары

Қараша

 

Анықтама

10

«Қатыгездік және зорлық-зомбылықсыз балалық шақ!»

Он күндік науқан

5-11 сынып оқушылары

Қараша

 

Мәлімет

11

«Тұлғаның өзін-өзі дамыту психологиясы», «Саналы қарым-қатынас», «Street  lav»7

Психологиялық сағат

8-11 сынып оқушылары

Қараша

Қаңтар, наурыз

Мәлімет

12

Жайсыз отбасында тәрбиеленіп жатқан балаларды медициналық-әлеуметтік есепке алып және профилактикалық жұмыстар жүргізу

 

МАД топтары,

1-11 сыныптар

Жыл бойы

 

Мәлімет

13

Жасөспірімдер арасында өзіне-өзі қол жұмсау және оған ұмтылудың алдын-алу шараларын ұйымдастыру жұмыстары

Жоспар бойынша

1-11 сыныптар

Тұрақты

 

Мәлімет

14

Аудандық есепте тұрған және жайсыз отбасынан

шыққан,ерекше тәрбиені

 қажет ететін оқушылардың тұрмыстық жағдайын зерделеу жұмыстары

Анықтау, бақылау

МАД топтары,

1-11 сыныптар

Айына 4 рет

 

Мәлімет

15

«Ерте жүктілік және оның жасөспірім қыз балалардың денсаулығына зияны»

Дөңгелек үстел

8-11 сыныптар

Желтоқсан

 

Анықтама

16

«Діни сауаттылық-заман талабы»

Zoom платформасы арқылы онлайн теолог маманымен кездесу

7-11 сыныптар

Қаңтар

 

Хаттама

17

«Психологиялық кеңес беру »

Айлық

1-11 сыныптар

Ақпан

 

Мәлімет

18

«Зорлық-зомбылықсыз және қатыгездіксіз балалық шақ »

Дөңгелек үстел

Ақпараттық түсіндіру

9 сыныптар

Наурыз

 

Анықтама

19

«Мен өмірді сүйемін»

Арт-терапия

5-сыныптар

Мамыр

 

Анықтама

20

«Желідегі қауіпсіздік»

Онлайн түсіндіру жұмыстары

5-11 сыныптар

Мамыр

 

Мәлімет

21

«Терроризмге жол жоқ!»

Теолог маманымен кездесу

8-10 сыныптар

Мамыр

 

Хаттама

 

22

Жасөспірімдер арасындағы өзіне-өзі қол жұмсаудың алдын-алу жұмыстарының жүргізілуі

 

 

Желтоқсан

Наурыз

ДЖК

Анықтама

23

Зорлық-зомбылық пен буллингтің интернет қудалаудың алдын-алу жұмыстарының жүргізілуі

 

 

Қараша

Наурыз

Анықтама

24

«Мамандық таңдауда қателікке ұрынба!» 9,10,11 сынып оқушыларымен бағдарлы оқыту мамандық таңдау бағыттарындағы жұмыстар.

 

 

Қаңтар

Анықтама

Мұғалімдермен

1

 «Жарқын болашақ иесі – бүгінгі жас маман»

Тренинг

Жас мамандар

Қазан

 

Хаттама

2

 «Дарынды үлгерімі төмен білім алушылардың психологиялық ерекшеліктері»

 Дәріс

Педагогтар

Қаңтар

 

Анықтама

3

«Жеткіншектік кезеңде туындайтын қиындықтар» 

Дәріс

Педагогтар

Ақпан

 

Анықтама

4

«Суицид туралы жалпы ұғым және оның алдын-алу жолдары»

Баяндама

Педагогтер

Ақпан

 

Анықтама

Ата – аналармен

1

 «Балалардың психикалық денсаулығы»

Кездесу

8-11 сынып ата-аналары

Қазан

 

Хаттама

2

11-сынып білім алушыларын мемлекеттік емтихан мен ҰБТ форматымен таныстыру

Кездесу

11 сынып ата-аналары

Қазан

 

Хаттама

3

«Кәмелетке толмағандар арасындағы құқық бұзушылықтардың және балалардың қауіпсіздігін алдын алу»

 Мобильдік топ мүшелерімен түсіндіру жұмыстары

7-11 сыныптың ата-аналары

Дер кезінде

 

Мәлімет

4

«Терроризм мен діни экстремизмнің қаупіне қарсы тұрудың мәселелері  мен болашағы»

Zoom платформасы арқылы онлайн теолог маманымен кездесу

5-11 сынып ата-аналары

Тоқсан сайын

 

Хаттама

5

«Мамандық таңдаудың психологиялық мәселелері»

Баяндама

9-11 сынып ата-аналары

Қаңтар

 

Анықтама

6

«Бала- біздің болашағымыз»

Дәріс беру

5-6 сынып ата-аналары

Ақпан

 

Анықтама

7

«Қауіпсіз жазғы демалыс»

Оқушылардың жазғы демалысын ұйымдасты-

ру

1-11 сын. Ата-аналары

Мамыр

 

Мәлімет

IV. КОНСУЛЬТАЦИЯ БЕРУ

Білім алушылармен жұмыс

1

ҰБТ-ға психологиялық дайындық жұмыстары

Топтық кеңес

 

11-сынып оқушылары

Қазан

 

 

Консультация журналына тіркеу

2

Мектепішілік есепте тұрған оқушылармен  жұмыс

Жеке кеңес

1-11 сыныптар

Жыл ішінде

/уақытында/

 

Консультация журналына тіркеу

3

  «Мамандық-өміріміздің бір кірпішін қалау»

Топтық кеңес

9- сыныптар

 

Ақпан

 

 

Консультация журналына тіркеу

4

 «Өмір қауіпсіздігі»

Топтық кеңес

9-11 сыныптар

         Сәуір

 

Консультация журналына тіркеу

5

 «Өз-өзіңді қорғаудың 8-тәсілі»

Жеке кеңес

1-11 сынып оқушылары  (жас ерекшеліктеріне қарай)

Жыл ішінде (қажетіне қарай)

 

Консультация журналына тіркеу

Мұғалімдермен

1

«Жас педагог  имиджі»

Топтық кеңес

Жас мамандар

Қараша

 

Консультация журналына тіркеу

2

«Жеткіншек кезеңінің психологиялық ерекшеліктері»

Топтық кеңес

Педагогтар

Желтоқсан

 

Консультация журналына тіркеу

Ата-аналармен

1

«Сіздің балаңыз 5-сынып оқушысы»

Топтық кеңес

1,5 сынып ата-аналары

      Қазан

 

Консультация журналына тіркеу

2

«Тұрмыстық зорлық-зомбылықтың  баланың психо-эмоционалды дамуына әсері»

Ата-аналарға арналған кеңес, ұсыныс

5-11 сынып ата-аналары

Желтоқсан

 

Консультация журналына тіркеу

3

«Балалар агрессиясы: себептері салдары және одан арылу жолдары»

Zoom конференция

Топтық кеңес

5-11 сынып ата-аналары

Желтоқсан

 

Консультация журналына тіркеу

4

«Зорлық-зомбылық-әлімжеттіктің алдын алу»

Топтық кеңес

9-11 сыныптар

Қаңтар

 

Консультация журналына тіркеу

5

 

«ҰБТ-тапсыруға психологиялық дайындық »

Топтық  кеңес

11-сынып ата-аналары

Сәуір

 

Консультация журналына тіркеу

6

 «Таңдалған шешімге жеті қадам»

Топтық кеңес

9-11 сынып ата-аналары

Сәуір

 

Консультация журналына тіркеу

V. ҰЙЫМДАСТЫРУ –ӘДІСТЕМЕЛІК ЖҰМЫС

1

Психологиялық  қызметтің жұмысын жоспарлау және талдау /жылдық, апталық жұмыс жоспарын, жылдық жұмыс талдауын, статистикалық анықтаманы жасау/

Жоспар

 

 

 

Жоспар

2

Ағымдағы  құжаттаманы жүргізу (жұмыс журналын толтыру, жұмыс кестесін жасау, анықтамаларды ресімдеу

Құжаттаманы  жүргізу

 

Жыл бойы

 

Журналдар, анықтамалар

3

Педагогикалық-психологиялық және әлеуметтік сүйемелдеу бойынша отандық, шетелдік ғылым мен практиканың жетістіктерін зерделеу барысында семинар-практикумдарға, конференцияларға қатысу.

Семинар-практикумдарға, конференцияларға қатысу

 

Жыл ішінде

 

Материалдар жинақтау

4

Кәсіби  біліктілік деңгейін арттыру (біліктілікті арттыру курстарында оқыту;    конференцияларға, оқыту семинарларына қатысу.

Аталған іс-шараларға қатысу

 

Жыл бойы

 

Сертификат

ЖЫЛ БОЙЫНША ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТ ТУРАЛЫ ТАЛДАМАЛЫҚ ЕСЕПТЕР

1

Психологиялық бағыттар бойынша атқарылған жұмыстарға:

-ата-аналармен;

-білім алушылармен;

-педагогтармен тоқсандық, жылдық талдау есептер

Талдамалық жұмыс

Педагог-психолог

І-ІІ жарты жылдық пен жылдық бойынша 

 

Аналитикалық есеп

 

 

                                               Мектеп психологы :              Г.Махажанова

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 


 


 


 


 

Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив