Тіктөртбұрыштың ауданы
Ұзақ мерзімді жоспар болімі: 8.3.В Аудан | Мектеп: Абай орта мектебі | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Күмісбаева Д | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 8 Геометрия | Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы: Тіктөртбұрыштың ауданы | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 8.3.3 Тіктөртбұрыш ауданының анықтамасы мен қасиеттерін білу | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдылары | Білу және түсіну, қолдану; | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат | Оқушылар: Тіктөртбұрыштың анықтамасын тұжырымдай алады. Тіктөртбұрыштың ауданының формуласын есептер шығаруда қолдана алады: Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:Тіктөртбұрыштың ұзындығы,ені,периметрі,ауданы; Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: Тіктөртбұрыш дегеніміз ........ Тіктөртбұрыштың периметрі дегеніміз....... Тіктөртбұрыштың ауданы дегеніміз....... | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу | «Мәңгілік ел» құндылығы. Жалпыға бірдей еңбек қоғамы. Еңбек және шығармашылық, ынтымақтастық, өмір бойы білім алу. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс | сызу | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары | Сабақ барысында слайдтарды қолдану, «Bilimland» интернет порталын қолдану, интербелсенді тақтамен жұмыс жасау. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім | Тіктөртбұрыш туралы ұғым, ұзындығы, ені, периметрі. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | ресурстар | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы Сұрақ-жауап /диалогтік оқыту арқылы | Ұйымдастыру:
- Сыныптағы ынтымақтастық атмосферасын құрамын. - Сыныпты топқа бөлу:оқушыларды «түстер»әдісімен 3 топқа бөлемін. - Жағымды көңіл-күй: «Тосын сый»әдісімен бір-біріне формулаларды сыйға тартады. Үй жұмысын «Жұптық»әдісімен интербелсенді тақтада жауабын көрсетіп тексерту. | Түрлі түсті қима қағаздар Слайд № 2 Интербелсенді тақта | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы Білу, түсіну Ой шақыру «А,В,С» әдісі Қолдану | Тыңдатамын. « BilimLand» интернет порталы арқылы. Тыңдаған материал бойынша жаңа сабақты оқушылардың өздеріне түсіндіруге мүмкіндік беремін. Жаңа сабақты меңгеру үшін «А,В,С» әдісін қолданамын. Тақтаға 1 мысал ұсынылады
А тобы мысал бойынша сұрақ қояды, В тобы сұраққа жауап береді, С тобы айтқан жауаптарды бақылайды, толық болмаса толықтырады. Қ.Б. Сабақты оқушылардың қаншалықты меңгергендерін білу үшін «Тұжырымдамалық карта» әдісі арқылы бағалаймын.
«Айналмалы бекеттер» әдісі арқылы әр топқа 2 тапсырмадан беремін 1-топқа.
2-топқа.
3-топқа.
«Смайликтер» әдісі арқылы бағалаймын.
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы | Кері байланыс. «Борт журналы» әдісін қолданамын. Мақсатым оқушулардың бағандарды толтыруына қарап бүгінгі тақырыпты қандай деңгейде түсінгенін білу.
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Келесі сабаққа тапсырма | № 350 есеп.89 бет. | Оқулық | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? | Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау : Оқу материалының көлемі бойынша, оқушылардың қажеттілктерін ескере отырып тапсырмаларды сараладым. «Түстер» әдістері арқылы сыныпты топқа бөем, «Тосын сый» әдістері арқылы оқушылардың жағымды көңіл- күйін тудыру, «А,В,С» әдісі тақырыптың мазмұнын өздері ашады, яғни барлық оқушылар-тіктөртбұрыштың ауданы туралы біледі. «Айналмалы бекеттер», «Борт журналы» әдістері арқылы саралау жүргізу арқылы оқу мақсатына жетіуге ықпал етті, оқушылар оқуға бағытталды. | Бағалау: Жаңа сабақты меңгеру барысында оқушыларды «Тұжырымдамалық карта» әдісі арқылы бағалаймын. «Смайликтер» әдісі арқылы бағалаймын. | Оқушылар сабақта қауіпсіздік техникалық ережелерді сақтайды. |
Рефлексия | ||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өтен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз?) 1. 2. Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз?) 1. 2. |